Urmarind traseul romanilor care se muta vara din fata televizoarelor pe sezlongurile de pe plaja, agentiile de publicitate si-au stramutat reclamele pe litoral.

Daca soarele te-a prajit, topit, ars, uscat sau evaporat, solutia este simpla: asculta sfatul celor doi guvizi toropiti sau al celor doua cuburi de gheata pe cale de disparitie si bea un Jitvei. Acesta este mesajul pe care creatorii de la agentia de publicitate Spotlight il transmit iubitorilor de vin. Conceptul campaniei se bazeaza pe o idee simpla: Jidvei este un vin racoritor (vinurile albe se beau bine racite, de la gheata). De asemenea, majoritatea vizualurilor pun in scena feluri de mincare - guvizi la gratar, cartofi prajiti, inghetata, cuburi de gheata, pentru a sugera ca Jidvei se asorteaza bine la orice masa. Daca vorbim de headline cred ca imi era pofta de niste guvizi la gratar si de un Jidvei de la gheata, bineinteles, explica Bogdan Plesa, director de creatie la Spotlight.

Campania Jidvei se desfasoara in perioada iulie-septembrie si a fost special conceputa pentru vara la mare, continind mai multe vizualuri ale aceluiasi concept. De asemenea, in afara de outdoor, turistii aflati pe litoral vor putea auzi la radio doua spoturi care enunta acelasi mesaj.

Berea este peste tot

Ce poti sa faci cind constati cu neplacere ca marea nu este peste tot? Gasesti ceva care este omniprezent si poate compensa senzatia de racoare oferita de apa marii. Agentia de publicitate Publicis sustine ca acest ceva poate fi Ursus. Am planificat de la inceputul anului o campanie de panotaj pe litoral, in aproape toate statiunile. Intentia de comunicare este cea a imaginii generale Ursus cea mai buna bere romaneasca, o bere lider pe care o savurezi impreuna cu prietenii in momentele placute (in acest caz specific, in vacanta sau weekend), sustine Alexandra Rusu, senior brand manager Ursus.

Campania Ursus va dura toata vara si mai presupune, pe linga panotaj, si organizarea unor jocuri pe plaja, in weekenduri. De asemenea, Ursus e sponsor al Liberty Parade si Stufstock.

Connex arunca la cos

Chiar daca nu este o campanie publicitara propriu-zisa, culoarea Connex poate fi vazuta de orice turist care utilizeaza cosul de gunoi. In vara asta, ONG Mare Nostrum si Connex au initiat cu sprijinul Administratiei Nationale Apele Romane campania Litoral Curat, parte a programului Connex pentru viitor.

Campania se desfasoara sub sloganul Pierdut gunoi pe plaja. Gasitorul este rugat sa-l arunce la cos!


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri