Lucrarile aflate pe lista scurta a festivalului Eurobest sunt cele care au fost premiate si la Golden Drum. Astfel, in categoria Print sunt nominalizate patru lucrari pentru campania Ariel “Unsewed Stains” si trei lucrari pentru campania Head&Shoulders, “Since 1961” - acestea fiind nominalizate si la categoria Outdoor.

“Anul 2008 a fost unul in care am muncit enorm si in care am obtinut rezultate extraordinare. Faptul ca suntem pe lista scurta a festivalului Eurobest ne bucura si ne motiveaza”, declara Mona Opran, Managing Director Saatchi&Saatchi.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei pentru Ariel este formata din: Matt Smith & Derek Green (Regional Creative Director), Nick Hine (Creative Director), Daniela Nedelschi (Art Director), Jorg Riommi (Copywriter). Alaturi de echipa Saatchi&Saatchi, la realizarea campaniei au contribuit si reprezentantii Carioca (Fotografie si productie). Campania pentru Head&Shoulders a fost realizata de Nick Hine (Creative Director), Daniela Nedelschi, Arturo Vittorioso (Art Directors) si Jorg Riommi (Copywriter).

Citeste si:

“Daniela si cu mine suntem incantati de aceasta reusita. Eurobest este cel mai important si cel mai bine privit festival pentru publicitatea din Europa. Practic, concuram cu agentii competitive din Londra, Paris, Amsterdam, Barcelona, Berlin”, sustine Jorg Riommi, Creative Director Saatchi&Saatchi Romania.

La editia din acest an a festivalului Eurobest s-au facut 5896 de inscrieri din partea a 680 de companii din 38 de tari. Lansat in anul 1988, Eurobest premiaza excelenta in creativitatea europeana prin categoriile: TV/Cinema, Print, Outdoor, Radio, Interactive, Media, Direct & Sales Promotion si Integrated advertising.