Directorul de creatie al Saatchi&Saatchi: Schimbarile vor aparea cand vom miza mai mult pe idei, nu pe sondaje de piata

Publicitatea romaneasca se va apropia tot mai mult de tarile din Europa de Vest atunci cand vor fi realizate mai multe campanii bazate pe idei noi, controversate si mai putine care sa tina cont de cercetari de piata, a afirmat Johan Ohlson, directorul de creatie al agentiei de publicitate Saatchi&Saatchi.

El a spus ca nivelul creativ din Romania este unul foarte ridicat, dar inca exista diferente comparativ cu tari precum Marea Britanie, diferentele fiind date in special de maturitatea pietei.

“O schimbare mare va fi cand ne vom gandi mai putin la cercetarea pietei si vom miza mai mult pe idei noi, pe zone controversate. Puterea creativa este aici”, explica Johan Ohlson.

Departamentul de creatie al Saatchi&Saatchi este format din 18 persoane, insa in perioada urmatoare vor mai fi recrutati in jur de 4-5 oameni. Johan Ohlson lucreaza pentru
Saatchi&Saatchi Romania de la inceputul acestui an, el inlocuindu-l pe Jorg Riommi, cel care a ocupat aceasta functie din 2009 pana in 2011. Riommi este in prezent director executiv de creatie la Saatchi & Saatchi Frankfurt.

Ohlson isi doreste ca angajatii agentiei sa fie mai creativi, sa castige clienti noi si sa participe la diferitele premii ale industriei.

“In orice agentie sunt lucruri pe care le poti imbunatati. Vrem in primul rand sa fim in competitie cu noi. Suntem fericiti cu ce avem, dar vrem sa imbunatatim aceste lucruri. Trebuie sa ne crestem nivelul de creativitate si sa fim prezenti la premii, dar fara sa ne sacrifim munca. Ne intereseaza zona de new business, vrem mereu sa crestem, ne gandim la noi categorii”

Unul dintre domeniile pentru care creativul, dar si conducerea Saatchi&Saatchi, si-ar dori sa lucreze este cel al telecomunicatiilor.

O alta prioritate pentru Ohlson este dezvoltarea zonei de digital.

“Tot mai multi clienti vor acest lucru si este natural ca noi sa-l oferim”, afirma managerul.

Citeste despre cum arata o zi din viata lui Johan Ohlson in articolul: Are 34 de ani si a lucrat pe 8 piete: Cand ma mut in alta tara, sunt deja pe pilot automat

Cine este Johan Ohlson:

Sudezeul Johan Ohlson (34 de ani) si-a inceput cariera in publicitate in 1995, pana acum lucrand in opt tari pentru agentii precum BBDO Hamburg, Scholz & Friends Hamburg, Team One Varsovia sau DDB Varsovia. De asemenea, el a lucrat in reteaua Saatchi & Saatchi la Budapesta si Varsovia. Johan Ohlson a obtinut pana acum premii si nominalizari la Cannes, cel mai important festival de publicitate din lume, dar a obtinut si alte distinctii precum One Show Gold, Epica Gold, Eurobest Gold, Montreux Grand Prix.

Managerul vorbeste cinci limbi: suedeza, engleza, germana, poloneza si spaniola.

Ohlson conduce departamentul de creatie al Saatchi & Saatchi dupa plecarea lui Jorg Riommi, care a ocupat aceasta functie din anul 2009 pana in 2011, cand a preluat functia de director executiv de creatie la Saatchi & Saatchi Frankfurt.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri