“Avem toate motivele sa privim anul acesta cu incredere, optimism si sa ne gandim la dezvoltare. Piata locala este cel mai bun barometru prin care se poate masura aprecierea unei reviste. Suntem convinsi ca in acest an piata revistelor gratuite se va aseza si vor ramane in picioare doar cele bine reprezentate”, a declarat Tiberiu Anghel, director general Zile si Nopti.

“Vedem in colaborarea cu Zile si Nopti posibilitatea de a creste pe termen scurt, valorificand la maxim atuurile revistei pe piata de media si publicitate”, a adaugat Radu Budes, managing partner Splendid Media.

Reteaua de reviste de timp liber “Zile si Nopti” este prezenta pe piata in 21 de editii si este distribuita gratuit in peste 6.000 de locatii din cele mai importante orase si zone turistice ale tarii (Brasov, Poiana Brasov, Predeal, Busteni, Azuga, Sinaia, Bran, Moeciu, Timisoara, Cluj, Iasi, Sibiu, Medias, Constanta, Tg. Mures, Sighisoara, Reghin, Sovata, Oradea, Felix, 1 Mai, Craiova, Ploiesti, Campina, Breaza, Galati, Braila, Pitesti, Baia Mare, Satu Mare, Sf Gheorghe, Ohorheiul Secuiesc, Tg Secuiesc, Miercurea Ciuc, Deva, Bacau, Piatra Neamt, Arad, Suceava, Alba Iulia, Rm Valcea, Bistrita). Revista are un tiraj lunar de 460.000 de exemplare.

Splendid Media este o regie de vanzari de publicitate multimedia si consultanta in marketing din Romania. Portofoliul sau include in acest moment opt canale TV-TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Info, TVR International, TVR Cultural, Etno TV si Taraf TV, sapte publicatii lunare (Sunete, Auto Expert, revistele Editurii Noriel Maxim-Cartoon Network, Spectacular Spider-man, Bratz, Totally Spies, Jetix Magazin si My Little Pony), saptamanalele Fanatik si Taifasuri, retelele indoor Oops Media, Monopoly Media, Salon Style Media si Clinik Media, publicitate indoor in Aeroportul International Bucuresti Baneasa “Aurel Vlaicu” si in cadrul patinoarului “The Champs”.