Timp de mai multi ani, pricipala mantra a lui Kevin Roberts, CEO la nivel mondial a retelei Saatchi & Saatchi, a fost aceea ca lumea publicitatii globale se schimba intr-un ritm foarte rapid. Si se pare ca predictiile lui se dovedesc a fi adevarate- ritmul schimbarilor este atat de alert incat agentii ca si a sa, trebuie sa se reinventeze in mod permanent, tocmai cu scopul de a fi cu un pas inaintea celorlalti.

In timp ce agentiile de publicitate suporta o presiune din ce in ce mai mare din partea clientilor pentru a descoperi cai inovative de a atrage atentia asupra mesajului pe care vor sa-l transmita acestia din urma, oportunitatea ce se arata agentiilor de PR care constientizeaza fenomenul , de a veni cu propriile solutii este imensa.

O asemanare intre media si PR a existat intotdeauna intr-o anumita masura, acest aspect s-a modificat simtitor in ultimii ani. “Nu cred ca multi oameni de Pr sunt constienti de un asemenea pericol”, declara Richard Stacey, joint manager director in cadrul Publicis Consultants Londra. “Agentiile de media se schimba si se muta pe teritoriul PRului”.

Campaign a intervievat cate un reprezentant din ambele tabere “Nu cred ca agentiile media fac mai mult PR acum decat in trecut” declara Melanie Berkley, managing director Berkley PR. De cealalta parte, Richared Peters, Channel planner pentru Mindshare si Ogilvy declara “Da, agentiile de media cauta mai multe cai inovative de a-si transmite mesajele in numele clientilor”.