Millenium Communications a fost aleasa in urma unei licitatii organizate la sfarsitul anului trecut de Brands International, la care au participat mai multe agentii de PR din Romania.

Pentru inceput, Millenium Communications se va ocupa de promovarea brandului Nespresso, aflat in portofoliul Nestlé Nespresso - lider pe piata cafelei premium capsulate.

Agentia va oferi servicii de consultanta in comunicare, va elabora si implementa strategia de comunicare si de promovare a produselor si evenimentelor, va intermedia relatia cu mass-media si va organiza evenimentele pentru presa, atat pentru Nespresso cat si pentru celelalte doua divizii ale Brands International: Habanos si ST Dupont.

“Nespresso este unul dintre cele mai frumos construite branduri din lume. Toate manifestarile brandului sunt incarcate de rafinament si lux. Sa comunici Nespresso este ca si cum ai fi invitat sa faci parte dintr-un club foarte exclusivist“, este de parere Bogdan Theodor Olteanu, director al diviziei de PR, Millenium Communications.

Citeste si:

Echipa din cadrul Millenium Communications care va gestiona contul Brands International este formata din: Bogdan Theodor Olteanu – PR Director, Roxana Paulet - PR Manager, Cosmina Coman - Junior PR Executive.

Divizia de PR a Millenium Communications a fost infiintata in anul 1998. In prezent divizia are o echipa de 10 specialisti in relatii publice care lucreaza pentru clientii: Mercedes-Benz Romania, Ursus Breweries (Cupa Romaniei Timisoreana, Serbarile Timisoreana), Procter&Gamble, Delaco, Interamerican, Samsung, Cristalex (Campari, Absolut, Teacher’s, Jim Beam, Glenfiddich, Grant’s, Cinzano, Courvoisier, Carolans), DTZ Echinox, Magazinul Conformist (Marithé, François Girbaud, Ivan Grundahl).

In Romania, brandul Nespresso este prezent din 2005, prin intermediul companiei S.C. Brands International S.R.L - unic importator si distribuitor agreat pentru piata din Romania al producatorilor Habanos SA Cuba pentru havanele cubaneze si Nestle-Nespresso pentru aparatele si capsulele de cafea Nespresso (dizivia OOH). Nespresso comercializeaza produse in peste 35 de tari si opereaza in mai mult de 45 de locatii din intreaga lume.