Lucrarile au fost inscrise in cele trei categorii de concurs care, de anul acesta, cuprind si sectiuni de print „inovativ”, in cadrul carora lucrarile vor fi jurizate pe criteriul folosirii creative a mediului, indiferent de produsul sau serviciul promovat. Lucrarile care exploateaza in mod conventional spatiile din presa si outdoor s-au regrupat in doua categorii: AdPrint Press & Magazine si AdPrint Outdoor & Poster.

Cele 120 de echipe reprezinta tari precum: Austria, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Franta, Germania, Grecia, Olanda, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Spania, Elvetia, Marea Britanie si Italia.

Printre agentiile romanesti inscrise in competitie se numara AD(D)VERITAS, AdVenture, Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, DRAFTCB Romania, GMP Advertising, Grey Worldwide Romania, Hook Communication, McCann Erickson, Mercury 360, Ogilvy & Mather, Propaganda, Publicis Romania, Rainbow, Saatchi & Saatchi Romania, Tempo Advertising, the secret service, United Media Corporation si Zmeura Communication.

Citeste si:

Toate lucrarile inscrise vor fi expuse in cadrul expozitiei Absolut din Poiana Brasov, iar incepand cu a doua jumatate a lunii februarie, ele vor putea fi vazute si pe site-ul oficial al festivalului.

AdPrint 2009 se va desfasura in perioada 12-15 februarie in Poiana Brasov. Evenimentele AdPrint se adreseaza atat creativilor si oamenilor de marketing, cat si jurnalistilor si studentilor.