Alianta se concretizeaza prin intrarea DRAFTFCB in actionariatul Brand Connection, in parti egale cu Initiative. Operatiunile Brand Connection vor fi in continuare conduse de Ileana Tomescu (foto), care devine Managing Partner, urmand sa primeasca o participatie in actionariatul companiei.

In viitorul apropiat, alianta se va concretiza si la nivel operational si legal. Initiative si Brand Connection negociau si inainte bugete de media cumulate. Toate cele trei companii fac parte din grupul international Interpublic.

Pe langa puterea de negociere sporita pe care o va obtine DRAFTFCB prin cumularea volumelor in cumpararea de spatiu media impreuna cu Initiative si Brand Connection, agentia de publicitate va avea acces si la instrumentele de cercetare si planificare strategica ale Brand Connection.

“Ne-am asumat, fata de clientii nostri, promisunea rezultatului masurabil, ca fiind singurul mai presus de creativitate. Alianta dintre DRAFTFCB si Brand Connection este un pas strategic pe care il facem pentru a implini aceasta promisune. Clientii nostri vor beneficia atat de conditii foarte avantajoase, datorita unei mai mari puteri de negociere cu furnizorii de media, cat si de o calitate crescuta a serviciilor, bazata pe un know-how valoros pe partea de research si planning”, a spus Bogdan Santea, Presedinte si CEO la DRAFTFCB Bucuresti.

Brand Connection devine a treia alianta media anuntata oficial pe piata romaneasca, de la inceputul anului. La sfarsitul lui ianuarie, Next, Odyssey, Propaganda si Spoon Media formau Agentia Romana de Media (ARM), un pool de media cu statut juridic. La putin timp dupa, cele trei firme de media ale grupului Publicis in Romania, Zenith Media, Starcom MediaVest si OptiMedia se aliau in Publicis Groupe Media (PGM). In decembrie anul trecut, companiile grupului Aegis, Carat si Tempo Media, formau pool-ul de media buying Aegis Media Central Services (AMCS), caruia i s-a alaturat recent Bigger Group.