Grupul Hearst a luat decizia de renuntare la varianta tiparita, din cauza pierderilor. Cotidianul avea un tiraj de 114.000 de exemplare si, dupa ce a inceput sa inregistreze minusuri financiare, a fost scos la vanzare, insa nu s-a gasit nici un cumparator.

Seattle Post-Intelligencer s-a confruntat, in ultimele luni, cu o scadere a veniturilor din publicitate si din difuzare, la fel ca majoritatea ziarelor americane, informeaza NewsIn.

Cotidianul american are 170 de angajati, insa directorul Hearst nu a dat detalii cu privire la numarul concedierilor efectuate odata cu restrangerea la online. Potrivit managerilor Hearst, scopul actual al grupului media este transformarea site-ul-ui SeattlePI.com in cel mai important portal de informatii din regiune.

Disparitia Seattle Post-Intelligencer de la chioscuri va lasa orasul cu un singur cotidian generalist, Seattle Times.

La sfirsitul lunii februarie, un alt cotidian local din SUA, Rocky Mountain News din Denver, si-a incetat aparitia, la 100 de ani dupa lansare. De asemenea, cel mai important ziar din orasul american San Francisco, The Chronicle, s-ar putea inchide dupa ce, anul trecut, a inregistrat pierderi de peste 50 de milioane de dolari, iar proprietarul publicatiei, acelasi Hearst Corp, a anuntat, la sfarsitul lunii februarie, concedierea unui numar semnificativ de angajati.

Grupul Hearst este unul dintre cele mai mari trusturi media din SUA, aflat de peste 120 de ani pe piata. Din grup mai fac parte, printre altele, revistele Cosmopolitan, Esquire si Harper's Bazaar, ziarul Houston Chronicle si posturile TV ESPN si The History Channel.