Sealed Air a ales sa lucreze cu reteaua de comunicare Grey EMEA in trei tari din regiune, respectiv Romania, Rusia si Polonia, in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului trecut.

“Suntem incantati de colaborarea pe care tocmai am inceput-o cu Sealed Air, o companie din zona tehnologiei. Este un proiect important pentru noi si vom folosi toate resursele in a ne sprijini clientul in atingerea obiectivelor de business. Este o industrie mai putin cunoscuta in Romania, aproape lipsita de atentia mediatica, insa cu atat mai mare e si provocarea pentru noi”, a declarat Mirela Loghin, PR Director Grey Bucuresti.

Divizia de PR a Grey Bucuresti va oferi Sealed Air servicii de consultanta strategica de PR, B2B communication si media relations atat pentru companie cat si pentru 3 dintre brandurile sale: Cryovac, Shanklin si Optic.

“Grey este agentia care se potriveste cel mai bine cu nevoile noastre de comunicare si credem in profesionalismul echipei care va gestiona contul nostru. Mai mult ne-au convins experienta echipei, felul in care a inteles specificul business-ului nostru si a raspuns prin solutiile de comunicare propuse”, a declarat Cristina Stanciu, Territory Sales & Development Manager pentru Europa de Est- Sealed Air Corporation – Shrink Packaging.

Din 1960, Sealed Air este in topul producatorilor mondiali de ambalaje si solutii de ambalare, tehnologii si echipamente, avand aplicatii in industria alimentara, medicala si de consum. In 2008, compania a inregistrat venituri de 4,8 miliarde de dolari. Cu peste 17.000 de angajati in toata lumea, Sealed Air isi desfasoara activitatea in 51 de tari avand sediul central in Statele Unite ale Americii.

Cu o echipa de aproape 100 de oameni si un portofoliu larg de clienti, Grey, parte a WPP, asigura servicii de comunicare integrata pentru marci precum: British American Tobacco, Butan Gas, Caterpillar, Cosmopolis, Chevrolet, Emirates, GlaxoSmithKline, NewYorker, Procter & Gamble, Sealed Air, Saint-Gobain/Weber.