“Antreprenor.net este un ajutor atat pentru cei aflati la inceput de drum, cat si pentru cei care conduc deja IMM-uri, un mediu interactiv care incurajeaza relationarea intre membrii cu interese comune” declara Alexandru Cerchez (foto), publisher Antreprenor.net.

Portalul Antreprenor.net mizeaza pe oportunitatea membrilor de a-si crea o pagina proprie de prezentare in zona de comunitate-“Membri”, continutul editorial premium-“Articole” si o sectiune de suport unde utilizatorii pot primi sfaturi direct de la specialistii din diverse domenii-“Consilier”.

Potrivit estimarilor lui Alexandru Cerchez, proiectul ar putea atrage 25.000 de membri pana la finalul acestui an. Membrii Antreprenor.net pot beneficia de promovare in functie de pachetul ales-“Pachetul gratuit”, “Antreprenor”, “Antreprenor Plus” si “Antreprenor Platinum”.

Intreprinzatorii mici si medii isi pot prezenta afacerile creandu-si profiluri-pagini web personalizate in functie de specificul activitatii si nevoile de parteneriere ale acestora-cu posibilitate de incarcare a materialelor multimedia (fisiere video si fotografii).

De asemenea, membrii Antreprenor.net beneficiaza de o serie de resurse reunite in partea editoriala a portalului, care acopera stiri de business si informatii utile din toate domeniile de interes-“Strategie”, “Marketing”, “Branding”, “Vanzari”, “HR”, “Startup”, “Francize”, “Finante” si “E-business”.

Antreprenor.net face parte din portofoliul F5, compania de web a grupului Realitatea-Catavencu, iar spatiile publicitare sunt gestionate de regia de vanzari online, cross-media si neconventionale F5 X-Media, parte a trustului. Solutia web a fost dezvoltata de F5 in colaborare cu Brainient.

In 2008, veniturile din publicitate ale diviziei de new media a Realitatea-Catavencu au depasit 1 milion de euro, in crestere de peste 2,5 ori, au anuntat reprezentantii companiei. De asemenea, echipa dedicata online-ului in Realitatea-Catavencu este de peste 130 de oameni.