Cautarea unei agentii partenere a inceput in anul 2008, dupa ce Babel Communications s-a repozitionat dintr-o agentie de comunicare specializata pe nisa constructiilor intr-una full service.

Cum sa faci milioane de euro din publicitate pe nisa constructiilor


“Anul trecut ne doream afilierea la o retea internationala. Springer&Jacoby nu erau prezenti in Romania si doreau sa se extinda. Am avut mai multe intalniri, am discutat, ne-au testat”, a spus Raluca Simu (foto), managing partner la Springer&Jacoby Romania. Mai purtasera anterior discutii cu o alta retea, tot din Germania. S-au indreptat de la inceput spre aceasta tara, Babel Communications fiind totodata membra a Camerei de Comert Romano-Germana.

In urma afilierii, Springer&Jacoby va detine o participatie in agentia din Romania. Pe de alta parte, fosta Babel Communications va deveni furnizor agreat al clientilor internationali ai retelei, printre care se numara Mercedes Benz, Volkswagen, Campofrio, eBay, Coca-Cola, Olympus, Unilever. Agentia va avea o abordare proactiva, sustine fondatorul afacerii, Calin Diaconu: “Avem in fata o piata a clientilor germani”.

Babel Communications a raportat afaceri de 6,3 milioane euro in 2008, cifra care va creste anul acesta datorita afilierii, a spus Raluca Simu. Agentia functioneaza in prezent cu 34 de angajati, dupa ce in primavara au fost concediati circa 10 oameni. Sefa agentiei ia in considerare marirea echipei, daca vor reusi sa atraga conturi noi.

Springer&Jacoby este o agentie cu vechime de 30 de ani, fiind desemnata de catre Gunn Report, in 2008, una dintre cele mai premiate agentii din ultimul deceniu. Din 2005 si pana in prezent agentia a castigat 9 premii la Festivalul de la Cannes, 10 premii la Festivalul de la New York si 4 premii Effie.

Springer&Jacoby ofera servicii de advertising, PR, planificare strategica, media, comunicare interactiva, online si offline, BTL, comunicare digitala. In afara biroului central din Hamburg, agentia detine birouri locale in 12 alte orase: Budapesta, Viena, Londra, Boston, Amsterdam, Milano, Madrid, Istanbul, Paris, Zurich si Bucuresti iar prin colaborarea cu agentia americana Garrad, si-a extins aria de activitate in Rusia.

Cum sa faci milioane de euro din publicitate pe nisa constructiilor

Cum sa faci milioane de euro din publicitate pe nisa constructiilor