"Conceptul campaniei a venit la fel de natural ca unele lucruri pe care le detinem in sinea noastra, fara a ne gandi la ele. Este vorba despre cursul cat se poate de firesc al naturii, similar cu modul in care oamenii isi urmeaza inima. Astfel, «Fructele iubesc Granini» a devenit lead-ul acestei campanii si suntem siguri ca si consumatorii marcii vor percepe noua campanie ca o parte integranta a produsului in sine", declara Doron Zilberstein (foto), vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverage.

Campania va cuprinde trei spoturi TV, axate pe trei dintre principalele arome Granini: portocala, coacaze si mar. Acest proiect va mai cuprinde promovarea pe principalele statii TV, radio, print si outdoor, proiecte speciale de BTL, activari on trade si in key accounts.

"Era pacat sa nu profitam de asemenea avantaje servite chiar de la inceput. Asadar, cu un mare «think small7 in buzunare, i-am oferit sticlei rolul principal in trei minidrame fructifere, in care produsul cade victima fructelor insetate", spune Cezar Panait, copywriter Publicis Romania.

Echipa Publicis Romania este formata din: Cezar Panait-copywriter, Dragos Ometita-art director, Andreea Matei-account manager, Catalin Albu-account director, Razvan Capanescu-creative director, Camelia Efrimov / Liviu Efrimov-AV producer. Casa de productie-Gravity, Israel, regizor-Roni Kleiner. Din partea Granini, au participat: Elena Maracine, brand manager Granini si Doron Zilberstein, vice-presedinte de marketing al URBB.

Spoturile au fost realizate impreuna cu Gravity din Israel, iar printurile, alaturi de studioul Carioca.

Marca Granini se afla in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod din anul 2006. Compania care detine si produce brandul Granini este Eckes Granini din Germania. Grupul a fost fondat in anul 1857 si detine o cota de piata de 12% pe piata bauturilor necarbonatate din Germania, distribuind produsele in peste 60 de tari.

Shaine, URBB: Piata locala de bauturi necarbonatate ar putea creste cu pana la 10% anul acesta

La finalul anului 2008, vanzarile URBB au crescut cu 12% in volum, valoare care include atat vanzarile de bere, cat si cele de bauturi racoritoare. Vanzarile de bere au reprezentat 85% din totalul vanzarilor, in timp ce marcile cu cele mai mari cresteri au fost Tuborg si Holsten. Cifra de afaceri a companiei s-a majorat in 2008 cu 18% fata de 2007.

Portofoliul URBB cuprinde marcile internationale de bere - Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Skol, Guinness, Holsten si Kilkenny si bauturile racoritoare - Orangina si Granini.

Shachar Shaine, URBB: Piata locala de bauturi necarbonatate ar putea creste cu pana la 10% anul acesta

Shachar Shaine, URBB: Piata locala de bauturi necarbonatate ar...