“Este un premiu pe care l-au castigat cei peste 40,000 de ambasadori virtuali ai brandului Romania, care au ales sa creeze experiente autentice de natura sa contracareze virulenta si subiectivismul presei internationale. Multumesc in mod special lui Victor Kapra de pe blogul caruia am aflat prima oara de ideea de a construi Romania in spatiul virtual si Aurei Tatu care a avut aceasta initiativa extraordinara de a crea o platforma in Second Life in care romanii sa se manifeste asa cum sunt in realitate si nu asa cum se crede ca sunt”, a declarat Eliza Rogalski, Managing Partner Rogalski Grigoriu Public Relations.

“Am format o echipa de voluntari care muncesc cu pasiune si cred in puterea «social media» – important e sa atingem inima utilizatorului din spatele avatarului. Este o misiune pe termen lung, am inceput-o in Second Life si in timp se va reflecta si in «Real Life»”, a declarat Aura Tatu, Chase Corp.

‘What a fun time to be here!’ este singura campanie premiata de IPRA in doua categorii anul acesta. In 2007, Rogalski Grigoriu Public Relations a castigat trofeul IPRA pentru lansarea laptelui proaspat de la Danone - “Cu drag pentru tine!”.

In acest an, juriul de la IPRA a ales 30 de finalisti dintr-o lista de 126 de campanii nominalizate, selectati din 342 de inscrieri provenite din 42 de tari. Categoria "PR on a shoestring" reuneste campaniile cu un grad de complexitate ridicat, “PR acrobatic”, iar categoria "e-PR / Use of Internet" premiaza ideile creative de PR dezvoltate in mediul online.