Concedierile din cadrul grupului au fost facute pentru a economisi 150 de milioane de lire anul acesta, potrivit directorului executiv al grupului, Maurice Levy. La sfarsitul anului 2008, in cadrul Grupului Publicis lucrau, in total, 44.727 persoane.

Grupul a raportat, saptamana trecuta, ca in primele sase luni din 2009 operatiunile sale din Europa au fost grav lovite de criza financiara, inregistrandu-se o scadere cu 15,8% a veniturilor, relateaza NewsIn.

Potrivit lui Levy, pentru reducerile de personal, grupul nu a stabilit o strategie care sa vizeze un anumit segment de angajati, spre deosebire de rivalii WPP si Omnicom, care au facut deja publice anunturi privind reducerile de personal pentru restul anului 2009.

Directorul executiv al grupului a adaugat ca Grupul Publicis a inghetat angajarile in octombrie 2008 si ca disponibilizarile au fost facute doar in cazuri absolut necesare. Viitoarele reduceri de personal, care vor fi facute in cursul acestui an, vor fi dictate exclusiv de conditiile de piata, a mai spus Levy.

Potrivit directorului executiv, in primele sase luni din 2009, costurile grupului au scazut cu 84 de milioane de euro, ceea ce inseamna o reducere de 5% din valoare totala a costurilor, care se ridica la 1,8 miliarde de euro. Levy este de parere ca lucrurile vor incepe sa se indrepte spre sfarsitul acestui an.

Reprezentantii companiei au anuntat, saptamana trecuta, ca in primele sase luni ale acestui an, grupul a incheiat noi contracte, in valoare de 3,2 miliarde de dolari, cu companii printre care Carrefour, China Mobile, Wrigley si MillerCoors.

Grupul Publicis, care opereaza in Romania agentiile Saatchi&Saatchi, Publicis si Leo Burnett, ocupa locul I in Europa in industria de publicitate, fiind al patrulea mare grup de comunicare din lume. Publicis are agentii in 229 de orase din 109 tari.