Festivalul international de muzica Cerbul de Aur va avea anul acesta un buget mai mic cu 35% si nu va aduce profit Televiziunii Romane, a declarat, pentru Wall-Street, Mioara Negescu, coordonator al Departamentului Muzica-Divertisment din cadrul TVR.
“N-as putea sa spun exact care e bugetul, suntem inca in negocieri cu unii sponsori, dar avand in vedere perioada pe care o traversam, bugetul va fi mai mic cu 35% fata de anul trecut. Incerc sa-l fac si mai mic de atat”, a spus Negescu.

In 2008, Cerbul de Aur a avut un buget de 1.138.000 euro, ceea ce inseamna ca reducerea de anul acesta este echivalenta cu aproximativ 400.000 euro.

Televiziunea Romana, organizator al festivalului, nu isi amortizeaza de obicei investitia in Cerbul de Aur. Singurul sponsor mentionat de Negescu este Primaria Municipiului Brasov, care acopera o parte din cheltuieli.

Incasarile din bilete se vor ridica la 60-70.000 euro, dupa plata taxelor catre stat. Organizatorii asteapta 3.500-4.000 de oameni in fiecare din cele sase zile de festival. Biletele vor avea preturi cuprinse intre 30 si 70 de lei. De asemenea, spatiul publicitar vandut de TVR in serile de difuzare a festivalului nu va fi mai scump decat in mod normal.

Cea de a 17-a editie a festivalului Cerbul de Aur are loc anul acesta la Brasov, in Piata Sfatului, in perioada 2-7 septembrie. Printre artistii invitati se numara Directia 5, Holograf, Vama, Sistem, Loredana si internationalii Hot Chocolate, Steve Vai si Tiziano Ferro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri