Categoriile de concurs care au captat cel mai mult interesul participantilor au fost Responsabilitate sociala corporatista si dialog cu grupurile cointeresate, Organizatii non-guvernamentale, Buget – Creativitate +, PR pentru Marketing, unde s-au inscris cele mai multe lucrari: 21, 20, 15 si respectiv 12.

Printre agentiile care au inscris proiecte in competitie se numara: The Practice, McCann PR, Rogalski Grigoriu PR, GMP PR, Saatchi & Saatchi PR, Pleon Graffiti, Ogilvy PR, Lowe PR, V+O Communications, Free Communication, 2activePR, Image PR si The Public Advisors. Agentiile participante vor intra in cursa pentru distinctia Agentia Anului.

Jurizarea se va face in perioada 10-22 septembrie pe baza criteriilor de performanta ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA): oportunitatea campaniei, cercetarea, planificarea, executia, evaluarea si creativitatea.

Prin traditie, jurizarea competitiei este asigurata de o echipa internationala de practicieni, cercetatori si manageri, personalitati recunoscute pentru expertiza in domeniul relatiilor publice. Anul acesta, juriul este prezidat de Peter Debreceny (SUA), Chairman al Institute for Public Relations (IPR) si Vice-Presedinte Arthur W Page Society, reunind 32 de experti in comunicare din 7 tari.

Evenimentul se va desfasura la Palatul Parlamentului, in perioada 29 septembrie – 1 octombrie, si reuneste Congresul International PR Week, PR Award Gala Night si un training tematic de o zi. Congresul propune anul acesta 5 dezbateri pe teme actuale precum: PR 2.0: Consecintele tehnologiilor web 2.0 asupra practicii de relatii publice; Lobbying; Etica in PR: repere, tendinte si controverse; De la Public Relations la Public Engagement; Creativitate in PR.