“Dupa integrarea in UE, multe companii abia venite au ars multi pasi in dorinta de a obtine cote importante de market-share. Au zis ca investind repede in comunicare e suficient. Insa, Romania si romanii inca mai au mult de recuperat pana sa aiba o putere de cumparare care sa sustina toate aceste business-uri care au venit buluc in 2007-2008. Eu din fire sunt optimist si sper ca in 2011 sa ne revenim, dar depinde de foarte multi factori”, spus Felix Tataru, in cadrul Live Text, Dezbaterile Wall-Street.

In ceea ce priveste investitiile in publicitatea electorala la prezidentiale, Felix Tataru cred ca vor fi mai mari decat la parlamentarele europene, dar mai reduse decat la parlamentarele din toamna trecuta. “Si asta pentru ca la alegerile parlamentare au fost foarte multi bani investiti de catre cei peste 1000 de candidati la un fotoliu parlamentar. Este o miza importanta dar nu cred ca exista resurse comparabile cu anul trecut”, spune Tataru.

"Nu sunt de acord cu recomandarea generala "totul pe tv", pentru ca nu toata lumea e pe tv. Pentru ca tv-ul are si el limitele lui. Fiecare media in parte are specificul ei si in functie de nevoia brandului va fi sau nu folosita. Internetul ofera mult mai mult decat comunicare, spre exemplu".

Cititi mai multe raspunsuri ale celor doi invitati prezenti in redactia Wall-Street: Narcis Horhoianu, director de marketing Procter&Gamble Romania, si Felix Tataru, managing partner GMP Advertising si presedintele International Advertising Association (IAA) Romania, au raspuns ieri, 24 septembrie, intre orele 13-15, in cadrul Live Text, Dezbaterile Wall-Street.