Mediaedge:cia ofera pentru clientul Chevron Romania consultanta si servicii integrate de comunicare si implementare media. Ca prim obiectiv al acestui proces, abordarea strategica urmareste sa consolideze activitatile de planificare si cumparare media si totodata sa eficientizeze costurile.

La sfarsitul lunii octombrie, MEC deruleaza campania de lansare Havoline with Deposit Shield declinata pe televiziune, radio, internet cat si prin activitati de activare a consumatorului final.

“Inca din prima zi ne-a atras entuziasmul pe care brandul Havoline il transmite publicului sau, specific masculin si activ. Mai mult decat atat, vrem sa implementam cele mai eficace solutii de comunicare prin care sa activam consumatorii si totodata sa imbunatatim rezultatele de vanzari ale Chevron in Romania”, a declarat Bogdan Prajisteanu, Director General al MEC Romania

“In contextul unui mediu de comunicare aflat in permanenta schimbare, colaborarea cu MEC reprezinta un parteneriat strategic care ne va ajuta sa indeplinim cu succes toate obiectivele de business”, a spus si Cristian Caciulescu, General Manager al Chevron Romania

Chevron Romania activeaza pe piata din Romania din anul 1999, deruland activati in domeniul vanzarii de lubrefianti pentru autoturisme, camioane, utilaje de constructii si agricole si lubrefianti industriali.