“What a fun time to be here!’ este singura campanie premiata la doua categorii in cadrul Galei IPRA de anul acesta, juriul optand pentru 30 de finalisti dintr-o lista initiala de 342 de campanii inscrise, din toata lumea. Cele doua categorii la care campania ‘What a fun time to be here!’ a fost premiata sunt printre cele mai disputate. Prima, “PR on a Shoestring”, apreciaza campanile foarte complexe, in timp ce a doua, “e-PR / Use of Internet”, premiaza cele mai creative campanii in care s-au folosit instrumentele on line.

“Campania «What a fun time to be here» este un exemplu excelent al modului in care o strategie de relatii publice poate si ar trebui sa implice consumatorul, pentru o eficienta maxima, care, in schimb, creeaza ambasadori ai brandului credibili. Mai mult, este o campanie care a plecat de la o cercetare prealabila pentru a dezvolta un concept unic si tactici usor de asimilat, identificand corect publicul careia i se adreseaza”, a declarat Deborah Charnes Vallejo – Membru al juriului in cadrul Golden World Awards.

“Scopul Virtual Bucharest este acela de a inspira tanara generatie in vederea schimbarii atitudinii fata de tara si valorile nationale prin puterea exemplului, prin voluntariat si prin diseminarea virala a gandirii pozitive. Surprinsi intr-un mediu puternic imersiv, ca intr-un joc, tinerii devin foarte receptivi, invata repede si absorb concepte pe care incep sa le aplice si in viata reala”, a spus Aura Tatu, creatorul platformei Virtual Bucharest in Second Life.

Virtual Bucharest – proiectul pilot al lansarii Romaniei virtuale in Second Life este promovat exclusiv printr-o campanie de PR care a folosit toate tipurile de mass media, de la new/social media (Facebook, Blogging, 3D – Second Life), la media clasica (site-uri, agentii de presa, presa scrisa si canale TV). Pe langa obiectivul sau principal, acela de a educa tinerii prin “surprinderea” lor in mediul in care isi petrec timpul liber, lansarea oficiala a Virtual Bucharest a reprezentat lansarea Second Life in Romania dar si prima data cand o campanie de PR a fost implementata in Second Life. De asemenea, toate evenimentele din viata reala precum: Aprinderea Luminilor, Craciunul, Revelionul, Valentine’s Day, au avut si o replica in Virtual Bucharest.