Agentia FourHooks, parte a grupului de companii Metropotam, a cumulat cele mai multe puncte in cea de a noua editie a festivalului Internetics 2009, primind titlul de Agentia Anului.
Trofeul de webvertiserul anului a revenit Orange Romania. Premiul a fost oferit de Consiliul Director al IAB Romania, iar companiile nominalizate au fost: Avon Cosmetics, LG Electronics, BCR si Vodafone Romania.

La categoria Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare aurul a fost luat de lucrarea Metropotam Interbelicmicrosite, autor: FourHooks, client: SAB Miller. La aceasta categorie, juriul a decis sa nu acorde argint si bronz.

Ceilalti castigatori, impartiti pe sectiuni, sunt:
Mancare si bautura
Metropotam Interbelic, autor: FourHooks, client: SAB Miller;

Publicatii si media

Discovery Metropotam, autor: FourHooks client: Discovery Network;

Servicii publice

Digital Zoo, autor: My Web Interactive, client: UPC;
Ioanid.com – Gradinita Ioanid, autor: Kinecto, client: Gradinita Ioanid;

La categoria Best Use of, trofeele Internetics obtinute pe sectiuni sunt:
Best use of Advertising Games
Lumea fara zero, autor: WebStyler, client: Coca-Cola;

La ultima categorie, Campanii Interactive, au fost acordate doua trofee de argint. Prima lucrare premiata este Lumea fara zero, autor Webstyler, client: Coca-Cola. Iar cea de-a doua lucrare care a obtinut argint este Cosul zilnic – campanie, autor: Interactions, client: Mega Image.

Juriul nu a acordat aur sau bronz. Iar trofeele Internetics pe sectiuni sunt:
Mancare si bautura
Metropotam Interbelic, autor: FourHooks, client: SAB Miller;
Lumea fara zero, autor: WebStyler, client: Coca-Cola;

Retail si comert electronic
Cosul zilnic – campanie, autor: Interactions, client: Mega Image;

In aceasta categorie, juriul a acordat si doua premii speciale:
Best Use of Technology
Squish.ro, autor: Senior Interactive, client: Wrigley Balkan East;

Premiul special pentru neconventional

Internet – Medium of all media, autor: Braincap – Ruxandra Dumitru, client: Braincap;

Premiile oferite de juriul bloggerilor care au jurizat in categoria Best Use Of sunt:
Best Use of Viral Video:
Interviu Adi Despot – reloaded, autor: Metromind, client: Artmark

Best Use of Advertising Games
Seiful.ro, autor: MediaPro Interactive Games, client: Apropo.ro

Best Use of Banners
Anim’Est 2009, autor: Ogilvy Group, client: IBM;
Canicula face bine la reduceri, autor: Initiative Media, client: Orange Romania.

Titlul de Agentia Anului la Internetics a fost castigat pana in prezent de: Webstyler (2002, 2006, 2007, 2008), Green Pixel (2001, 2003, 2004) si 2Fresh Design (2005).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri