„Este vorba despre primul proiect TV realizat pentru OMV si PetromV, cu o creatie integral romaneasca. Am vrut sa mentinem aceleasi standarde calitative ca si in cazul campaniilor internationale, iar faptul ca promotia se difuzeaza la ora actuala si in alte tari ne onoreaza ”, spune Corina Tudor, Senior Account Manager la Publicis Romania.

Spotul trebuia sa arate legatura dintre mecanismul promotiei si premiile oferite, ca urmare, agentia a propus reinterpretarea metaforica a promotiei: prin fiecare achizitie pe care clientul o facea in statie, masina se construia, bucata cu bucata.

PetromV este brandul prin care Petrom, cea mai mare companie romaneasca de petrol si gaze, este prezenta pe piata distributiei de carburanti. In 2008, cifra de afaceri a Petrom a fost de 4,552 mil euro, iar profitul operational de 969 milioane euro.

Petrom este detinut in proportie de 51,01% de OMV, restul actiunilor fiind detinute de Ministerul Economiei (20,64%), Fondul Proprietatea (20,11%), Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (2,03%), actionari minoritari (6,21%).