„Monitorizarea web prezinta deja oportunitati importante de business, iar anul viitor tendinta va fi si mai evidenta, datorita potentialului acestui serviciu de a atrage noi clienti si, totodata, de a contribui la fidelizarea clientilor existenti”, spune Bogdan Ceausescu, Unit Manager Mediafax Monitorizare.

Compania vizeaza extinderea serviciului de monitorizare web in 2010 prin cresterea numarului de site-uri si bloguri monitorizate si atragerea a cel putin 50 de noi clienti din randul companiilor, pana la un total de 70 de companii.

„Dupa un an in care ne-am concentrat pe integrarea site-ului de monitorizare in platforma de servicii business-to-business Mediafax.biz, in 2010 ne vom axa pe dezvoltarea serviciilor existente, in special a monitorizarii web, pentru a ne pastra pozitia de lider pe o piata care anticipam ca va creste cu circa 2%”, explica Ceausescu.

Conform estimarilor Mediafax Monitorizare, piata de monitorizare de presa va creste usor fata de acest an, pana la aproximativ 13 milioane de lei. Desi vor ramane prudente in elaborarea bugetelor de PR, companiile vor continua sa foloseasca monitorizarea profesionista de presa ca instrument pentru elaborarea strategiilor lor de comunicare, asa cum s-a intamplat si in 2009, in ciuda crizei. Monitorizarea de presa a inregistrat in acest an o scadere de circa 3,8% - mai mica decat cea de pe alte piete – astfel ca, la nivelul lui 2009, piata va avea o valoare de circa 12,8 milioane lei.