Mediaedge:cia va oferi clientului Bricostore servicii de comunicare media, de analiza a profilului consumatorului si de eficienta a investitiei, optimizarea strategiei, cumparare, planificare si implementare media, online, cercetare si retail.

Comunicarea media va contine atat campanii de promotie cat si campanii de imagine. Prima campanie de media va incepe in luna ianuarie si are ca obiective principale crearea notorietatii in randul publicului-tinta, pozitionarea brandului Bricostore pe piata de retail si cresterea cotei de piata. Strategia de comunicare va fi sustinuta de un mix de media format din TV, OOH, Internet, radio si presa.

"Categoria de retail este un punct forte in expertiza MEC, iar scopul nostru este sa aducem un nou suflu clientului Bricostore prin noua strategie de comunicare, creativitate si eficientizare la maximum a investiilor in media”, a declarat Bogdan Prajisteanu, director general al Mediaedge:cia (MEC) Romania.

Printre clientii Mediaedge:cia se mai numara BCR, Altex, Colgate-Palmolive, Danone, Xerox, Plus si altii.