Sustinut de Gabriela Andrei, Chief Learning Officer Kondiment, in prezenta Ameliei Cretu, Agency Relations Manager al Google, prima editie a reprezentat o introducere in publicitatea online, oferind informatii despre motorul de cautare, reteaua de continut Google, crearea de campanii AdWords pe baza caracteristicilor publicului tinta, optimizarea paginii web sau surse de trafic.

Editia din 15 ianuarie va oferi cursantilor informatii despre tehnici avansate pentru optimizare, utile in cresterea traficului PPC (pay per click) si a ratelor de conversie din pagina web, psihologia cautarii online, tehnicile de eficientizare a campaniilor PPC si anunturile multimedia.

“Printre altele, participantii vor fi familiarizati cu termenul de retea de continut si vor invata cum sa organizeze campanii cu diferite instrumente. Nu in ultimul rand, vor afla cum isi pot targeta geografic publicul tinta si cum pot comunica diferit in functie de caracteristicile fiecarei zone,” a explicat Gabriela Andrei.

Costul cursului pentru avansati este de 145 euro si include un voucher pentru publicitate AdWords in valoare de 50 euro, pe care participantii il vor primi pentru a-si testa experienta si cunostintele acumulate in urma trainingului.