In acest sens, Media Image a devenit membra AMEC - Asociatia Internationala pentru Masurarea si Evaluarea Comunicarii, o organizatie profesionala formata din companii si practicieni care realizeaza pentru clientii lor analize de continut media si cercetari in privinta comunicarii corporate.

Compania este prima din Romania care se alatura AMEC, organizatie din care mai fac parte TNS Intelligence, Landau Media, Milward Brown Precis, Ausschnit Medienbeobachtung si altii. Procesul de acceptare in organizatie a durat cateva luni, timp in care metodologiile Media Image au fost evaluate de specialist internationali.

Odata cu intrarea in AMEC, Media Image participa la unicul studiu international din domeniul analizelor de continut media – International Business Monitor. Studiul produce date despre valoarea pietelor de analize media, volumele de clienti care apeleaza la ele etc.

“Prin intermediul International Business Monitor e probabil sa reusim sa inlaturam o perceptie profund gresita care inca se pastreaza pe piata de comunicare din Romania. Respectiv ca o «analiza media» inseamna a numara niste articole si a compara cifra rezultata cu cea a concurentei sau cu cea inregistrata intr-o perioada anterioara de timp. Cu ajutorul acestui studiu speram ca un numar mai mare de companii din Romania sa fie interesate de notiuni ca: «atribute asociate brand-ului», «topicuri in comunicarea corporate», «audienta potentiala a mesajelor corporate»".

Compania de monitorizare media Media Image Group a fost infiintata in 1999, iar in prezent are 120 de angajati si un portofoliu de aproximativ 300 de clienti, printre care: Carrefour, Dacia, Bancpost, ING Group, Alpha Bank, Unicredit Tiriac Bank, Bursa de Valori Bucuresti, OMV-Petrom, Orange, Vodafone, Cosmote, Romtelecom, Cora, URSUS, Marriott, E.ON, GDF Suez, Nestle, P&G, Unilever, PricewaterhouseCoopers, MAI, UNICEF etc.