Ca partener al Romanian Public Relations Award 2005, agentia de publicitate United va acorda Premiul pentru cel mai creativ proiect de PR in cadrul Galei Excelentei in Relatii Publice, ce se va desfasura luni 7 noiembrie 2005. United a dezvoltat cele doua concepte creative pentru Forum for International Communications, pentru promovarea celui mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii. Primul concept O data pe an oamenii de PR ies la lumina a avut ca obiectiv principal atragerea de inscrieri in concursul PR Award. Comunicarea s-a adresat specialistilor si companiilor care desfasoara campanii si activitati de relatii publice, conceptul regasindu-se in toate materialele de promovare ale evenimentului: afis, macheta de presa, brosuri, etc.
Cel de-al concept de creatie "Descatuseaza potentialul Relatiilor Publice!" a avut ca scop promovarea congresului international care reuneste comunitatea de profesionisti in domeniu si care va completa Saptamana PR-ului Romanesc. Din echipa agentiei care a coordonat proiectul fac parte: Dan Cirstea Strategic Planner, Tudor Jelescu Creative Director, Claudia Cioc Group Account Manager si Vasile Paulon - Copywriter. Dan Cirstea, Managing Partner al agentiei United a declarat: Dintre lucrarile inscrise, am cautat sa selectam proiecte cu idei creative originale ce au pornit de la o intelegere profunda a publicurilor tinta si care au reusit sa obtina o reactie directa si puternica din partea acestora. Am fost foarte sensibili la proiectele care au testat solutiile inaintea implementarii lor. Inainte de aceasta selectie credeam ca in Romania clientii de PR nu folosesc pretestarile. Am fost surprinsi sa aflam ca exista clienti sofisticati care chiar stiu sa dezvolte campanii pre-testate, evident superioare celorlalte. Cistigatorul a reusit sa rafineze excelent conceptul prin pre-testarea sa. Romanian Public Relations Award este un eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii si isi propune sa promoveze valorile acestei profesii in Romania. Competitia a fost creata in anul 2003 de catre fundatia Forum for International Communications si beneficiaza de sprijinul unor organizatii de prestigiu precum Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA), Confederatia Europeana de Relatii Publice (CERP), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), Academia Europeana de Relatii Publice (EAPR) si Camera de Comert si Industrie a Romaniei si municipiului Bucuresti. United este o agentie de publicitate full-service independenta prezenta pe piata de publicitate din Romania in anul 2000. Printre clientii agentiei United se numara: Medicover, Dial Telecom, Konica Minolta, F. Hoffmann La Roche, Aedificia, Fan Courier, Centrul Roman de Politici Economice, International House.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri