Prin acesta colaborare, publicitarii din intreaga lume vor folosi PayPal pentru a plati reclamele ce apar pe Facebook.

Pentru companiile din ariile unde procesul de plata poate fi dificil si scump, PayPal a anuntat ca serviciul va simplifica lansarea campaniilor pe Facebook.

De asemenea, PayPal poate fi folosit pentru Facebook Credits, care ofera utilizatorilor o modalitate rapida si usoara de a cumpara bunuri virtuale, inclusiv din magazinul Facebook Gift Shop, au anuntat cele doua companii.

Integrarea serviciului PayPal subliniaza importanta platformei Credits, care ar putea aduce retelei sociale noi surse de venituri. Potrivit analistilor, sute de milioane de dolari au fost cheltuiti in 2009 in jocurile sociale existente pe platforma Facebook.

In prezent, Facebook are peste 400 milioane de utilizatori la nivel global, inclusiv 120 milioane doar in Statele Unite. Detinut de eBay, PayPal este o modalitate online de a plati pentru tranzactiile e-commerce. Serviciul are 81 milioane de conturi in 24 de monede din intreaga lume.