Cea mai mare retea sociala, Facebook, si cel mai popular sistem de plati online, PayPal, au anuntat o colaborare in domeniul tranzactiilor online pentru a simplifica strategiile companiilor de publicitate si ale dezvoltatorilor de aplicatii, scrie Economic Times.

Prin acesta colaborare, publicitarii din intreaga lume vor folosi PayPal pentru a plati reclamele ce apar pe Facebook.

Pentru companiile din ariile unde procesul de plata poate fi dificil si scump, PayPal a anuntat ca serviciul va simplifica lansarea campaniilor pe Facebook.

De asemenea, PayPal poate fi folosit pentru Facebook Credits, care ofera utilizatorilor o modalitate rapida si usoara de a cumpara bunuri virtuale, inclusiv din magazinul Facebook Gift Shop, au anuntat cele doua companii.

Integrarea serviciului PayPal subliniaza importanta platformei Credits, care ar putea aduce retelei sociale noi surse de venituri. Potrivit analistilor, sute de milioane de dolari au fost cheltuiti in 2009 in jocurile sociale existente pe platforma Facebook.

In prezent, Facebook are peste 400 milioane de utilizatori la nivel global, inclusiv 120 milioane doar in Statele Unite. Detinut de eBay, PayPal este o modalitate online de a plati pentru tranzactiile e-commerce. Serviciul are 81 milioane de conturi in 24 de monede din intreaga lume.





Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri