Saltul la 50 milioane de mesaje trimise pe zi sau 600 trimise pe secunda (fara spam-uri) indica o dezvoltare impresionanta a serviciului din ultimii trei ani.

In 2007, utilizatorii serviciului de micro-blogging trimiteau doar 5.000 de mesaje pe zi. In 2008 cifrele au crescut la 300.000 de mesaje iar in 2009 la 2,5 milioane pe zi. Ultimul an s-a dovedit pragul maxim de absorbtie al serviciului de micro-blogging, fiind trimise 35 milioane de mesaje, cu o rata de crestere de 1,400%.

Cresterea mesajelor trimise prin reteaua sociala (n.red. - "tweet"-uri) a depasit numarul mesajelor de tip status postate pe reteaua sociala MySpace.

In ianuarie, MySpace avea 51,6 milioane de utilizatori in Statele Unite, comparativ cu cei 21,79 milioane de vizitatori unici ai Twitter, ceea ce sugereaza ca desi are utilizatori mai putini acestia sunt mai comunicativi.

Totusi, Twitter nu se apropie de cifrele liderii din segmentul retelelor sociale ca YouTube si Facebook. De exemplu, pe YouTube sunt vizualizate zilnic un miliard de clipuri, iar pe Facebook sunt adaugate 1,2 milioane de poze pe secunda si furnizeaza mai mult de un miliarde de mesaje pe zi.

YouTube a ajuns la 1 mld. de vizualizari pe zi

YouTube a ajuns la 1 mld. de vizualizari pe zi