De asemenea, comScore a anuntat recent ca, in luna august, YouTube a depasit pentru prima data cota de 10 miliarde de vizualizari intr-o luna. Acest lucru face YouTube de 20 de ori mai popular deca cel mai apropiat rival in video-sharing Microsoft, care a inregistrat doar 547 milioane vizualizari, scrie New York Times.

Pe un post al blogului sau, Hurley si-a exprimat satisfactia legata de dezvoltarea serviciului. "Sunt mandru sa spun ca am reusit sa gazduim peste un miliard de vizualizari pe zi pe YouTube. Este un moment minunat in istoria noastra scurta", a declarat acesta.

De la lansarea sa in februarie 2005, YouTube a devenit o retea a utilizatorilor care adauga pe Internet continut video. Lucrand sub motto-ul "Broadcast yourself" (n.r. - Emite ceea ce ai), site-ul a crescut cu o rata de 65.000 de clipuri adaugate zilnic, cu o diversitate de continuturi de la filmulete amator pana la productii si materiale ale televiziunilor.

In februarie 2007 YouTube a fost cumparat de Google pentru 1,6 miliarde dolari.

Postul lui Hurley reitereaza angajamentul sau pentru principiile de furnizare a unui serviciu rapid bazat pe continut gratuit pentru toti utilizatorii. "Am adaugat mai multe emisiuni si filme pe site. Acum exista mai multe modalitati ca oricand de a produce si a consuma continutul, iar multi dintre utilizatori incearca sa-si transforme hobby-ul intr-o afacere reala", a declarat Hurley.

Alte realizari si planuri ale site-ului YouTube:

- incheierea alaturi de Warner Music a unui acord pentru difuzarea de clipuri ale unor importanti artisti ai momentului;

- YouTube intentioneaza sa vanda filme online;

- site-ul intentioneaza sa imparta veniturile cu utilizatorii;

- Google, compania care detine YouTube, cumpara un producator de codec-uri;

- site-ul a lansat un canal de jurnalism cetatenesc;

Warner Music si YouTube s-au inteles pentru difuzarea de clipuri

Warner Music si YouTube s-au inteles pentru difuzarea de clipuri