Doua noi spoturi ruleaza de curand pe micile ecrane romanesti. Este vorba de o noua campanie Paxeladine, creata de agentia GMP/ASHLEY Bucharest, pentru clientul Beaufour Ipsen International.

Cele doua reclame prezinta doua povesti de cuplu: un el si o ea in dormitor si alti doi in masina, pe un drum de padure. In ambele situatii, unul din parteneri tuseste permanent, iar celalalt este adus in pragul disperarii. Reclamele arata, cu mult umor, cat de enervanta poate fi cateodata tusea pentru cei de langa noi, conducandu-i chiar la gesturi neasteptate. Il poate face pe sot sa priveasca drujba din portbagaj cu alti ochi, iar pe sotie sa-si ascuta cutitul... Finalul este imprevizibil si se incheie cu sloganul: Paxeladine. Te scapa doar de tuse nu si de sforait, respectiv de logoree.

Filmarile s-au desfasurat in doua locatii - Padurea Snagov si o casa din cartierul Baneasa - si au durat 22 de ore. Personajele sunt interpretate de tinerii actori Denis Stefan, Lavinia Paraiala, Ioana Flora si Mihai Bendeac, sub coordinarea regizorului Alexandru Maftei. Casa de productie este Tandem Film.

Agentia GMP/ASHLEY ne-a surprins mereu cu idei indraznete. Noua campanie Paxeladine reprezinta o abordare neconventionala de promovare a unui medicament, care credem noi, va atrage atentia si va fi apreciata de public, spune Dan Wanya, Brand Manager Paxeladine.

Spoturile vor rula, in varianta de 30 de secunde, in perioada noiembrie 2005 ianuarie 2006 pe principalele posturi de televiziune, campania fiind planificata de catre Spoon media, agentie de media independenta, care lucreaza pe contul Paxeladine din anul 2003.

Colaborarea dintre GMP/ASHLEY si Beaufour Ipsen International a inceput in urma cu 3 ani, iar in tot acest timp agentia a creat o serie de campanii originale atat pentru Paxeladine cat si pentru alte branduri precum Smecta sau Ginkor Gel. Campania pentru Smecta a fost recunoscuta in acest an la Ador, cand a primit premiu pentru cel mai bun print pe domeniul farmaceutiuc.

Echipa din partea agentiei responsabila de acest proiect este formata din Emilian Arsenoaiei Creative Director, Andreea Bagita Copywriter, Donald Simionescu Art Director si Claudia Mirica Account Coordinator, iar din partea clientului, Dan Wanya, Brand Manager Paxeladine.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri