Doua noi spoturi ruleaza de curand pe micile ecrane romanesti. Este vorba de o noua campanie Paxeladine, creata de agentia GMP/ASHLEY Bucharest, pentru clientul Beaufour Ipsen International.

Cele doua reclame prezinta doua povesti de cuplu: un el si o ea in dormitor si alti doi in masina, pe un drum de padure. In ambele situatii, unul din parteneri tuseste permanent, iar celalalt este adus in pragul disperarii. Reclamele arata, cu mult umor, cat de enervanta poate fi cateodata tusea pentru cei de langa noi, conducandu-i chiar la gesturi neasteptate. Il poate face pe sot sa priveasca drujba din portbagaj cu alti ochi, iar pe sotie sa-si ascuta cutitul... Finalul este imprevizibil si se incheie cu sloganul: „Paxeladine. Te scapa doar de tuse” nu si de sforait, respectiv de logoree.

Filmarile s-au desfasurat in doua locatii - Padurea Snagov si o casa din cartierul Baneasa - si au durat 22 de ore. Personajele sunt interpretate de tinerii actori Denis Stefan, Lavinia Paraiala, Ioana Flora si Mihai Bendeac, sub coordinarea regizorului Alexandru Maftei. Casa de productie este Tandem Film.

”Agentia GMP/ASHLEY ne-a surprins mereu cu idei indraznete. Noua campanie Paxeladine reprezinta o abordare neconventionala de promovare a unui medicament, care credem noi, va atrage atentia si va fi apreciata de public”, spune Dan Wanya, Brand Manager Paxeladine.

Spoturile vor rula, in varianta de 30 de secunde, in perioada noiembrie 2005 – ianuarie 2006 pe principalele posturi de televiziune, campania fiind planificata de catre Spoon media, agentie de media independenta, care lucreaza pe contul Paxeladine din anul 2003.

Colaborarea dintre GMP/ASHLEY si Beaufour Ipsen International a inceput in urma cu 3 ani, iar in tot acest timp agentia a creat o serie de campanii originale atat pentru Paxeladine cat si pentru alte branduri precum Smecta sau Ginkor Gel. Campania pentru Smecta a fost recunoscuta in acest an la Ad’or, cand a primit premiu pentru cel mai bun print pe domeniul farmaceutiuc.

Echipa din partea agentiei responsabila de acest proiect este formata din Emilian Arsenoaiei – Creative Director, Andreea Bagita – Copywriter, Donald Simionescu – Art Director si Claudia Mirica – Account Coordinator, iar din partea clientului, Dan Wanya, Brand Manager Paxeladine.