Agentia a castigat pitchul organizat la inceputul acestui an si va oferi pana in 2011 servicii de PR, strategie si consultanta pentru mallurile Anchor Grup. 2activePR se va ocupa si de implementarea unor proiecte specifice pentru social media.

„Am solicitat in brieful inaintat agentiilor o viziune strategica pentru toate brandurile Anchor Grup. Am apreciat abordarea 360 si interactivitatea conceptelor prezentate de 2activePR. Diferentierea fata de celelalte agentii participante la pitch a fost data si de dezvoltarea unei platforme de comunicare digitala, care constituie pentru noi o prioritate in 2010”, a declarat Anda Marinescu, Marketing Director al Anchor Grup.

Deschis in anul 1999, Bucuresti Mall detine o suprafata construita de 99.000 mp si peste 140 de magazine. Plaza Romania a fost lansat in 2004 si are o suprafata inchiriabila de 47.000 mp.

Printre clientii 2activePR se mai numara: Albalact, Bristol Myers-Squibb, British Airways, Holcim, Lockheed Martin Aeronautics, McGraw-Hill Education, Procter&Gamble, Pernod Ricard, Romstal, Timisoreana, URSUS si Villeroy&Boch. In 2009, 2activePR a castigat conturile Timisoreana, Romstal, Lenovo, British Airways si Pernod Ricard.