Concursul este adresat tuturor tinerilor care studiaza sau lucreaza in domeniul MarComm-ului si au varsta maxima de 30 de ani. Pentru a putea participa, acestia trebuie sa trimita un eseu cu tema: “Cum poate industria de MarComm sa salveze lumea avand in vedere provocarile cu care se confrunta in prezent?” pana la 18 aprilie pe adresa anamaria.triscau@iaa.ro.

Castigatorului locului I i se asigura participarea la Congres (transportul si cazarea). IAA YP faciliteaza invitatia pentru viza, insa nu se ocupa si de obtinerea ei. Castigatorul locului II are asigurata intrarea libera la un eveniment organizat de IAA Romania (seminar sau congres), iar persoana clasata pe locul III va primi carti de marketing oferite de biblioteca IAA Romania.

Concursul „IAA YP te trimite la Moscova“ este organizat de IAA Young Professionals in colaborare cu IAA Romania si sponsorizat de www.studentbank.ro de la Raiffeisen Bank Romania.

Evenimentul este sustinut de IQADS Kadett. Partenerii media ai evenimentului sunt: wall-street.ro, Studentie.ro si Online-Student.ro.

International Advertising Association este un parteneriat strategic care apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing – de la agentii de publicitate pana la companii mass-media, agentii si firme de marketing direct, cat si ale practicantilor individuali.

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneste tineri profesionisti sub 30 de ani sau studenti in ani terminali, atrasi de pasiunea comuna pentru domeniul marketingului si comunicarii.