International Advertising Association (IAA) a incheiat un parteneriat cu Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA in domeniul activitatii de formare a viitorilor specialisti in publicitate, media si relatii publice. Parteneriatul porneste de la colaborarea de sase ani dintre Ogilvy si Facultatea de Comunicare si Relatii Publice si prevede extinderea colaborarii facultatii cu intreaga comunitate de publicitate din Romania – agentiile de publicitate si companiile multinationale cu care lucreaza acestea.

Membrii boardului IAA s-au aratat deschisi sa investeasca resursele necesare pentru dezvoltarea programului de masterat din cadrul Facultatii de Comunicare si Relatii Publice. Astfel, studentii vor beneficia de experienta in publicitate si marketing a specialistilor recomandati de IAA. “Unul din scopurile declarate ale IAA este implicarea in procesul educational din Romania. Ne dorim oameni mai bine pregatiti cu care sa construim o industrie a publicitatii profesionista si etica,” a apreciat presedintele IAA, Mihai Ghyka.

„Invatamantul in domeniul publicitatii este la inceput in Romania si are nevoie sa se racordeze la cerintele practicii moderne, ale unei activitati performante. In cadrul parteneriatului, companiile din cadrul IAA vor oferi stagii de practica pentru studentii Facultatii de Comunicare si Relatii Publice. Studentii care se vor distinge vor avea sanse suplimentare sa lucreze in cadrul acestor companii.

De asemenea, IAA va oferi burse de studii pentru studenti, lucrari de specialitate, studii de caz care sa asigure o imbunatatire calitativa a procesului educational”, a declarat Paul Dobrescu, Pro-Rector al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA.

Citeste si:

IAA va propune facultatii colaborarea cu specialisti in publicitate, media si relatii publice care, beneficiind de o solida experienta practica, vor intari caracterul aplicativ al cursurilor si seminariilor.

Ideea acestei extinderi la nivelul International Advertising Association (IAA) a apartinut chiar managementului Ogilvy. Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania, declara: “Consideram ca este momentul ca una dintre principalele scoli de pregatire a viitorilor profesionisti in comunicare sa fie patronata de intreaga comunitate de publicitate si nu doar de grupul nostru. In acest mod, se asigura studentilor accesul la o expertiza mai larga, inclusiv din marketing, pastrand maniera interactiva si practica a procesului educational aplicat pana acum”.

“Companiile din Grupul Ogilvy vor continua sa se implice activ in acest proiect alaturi de colegii din IAA,” a precizat Manuela Necula. Ca dovada a continuarii parteneriatului cu facultatea, Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucharest doneaza bibliotecii Facultatii de Comunicare si Relatii Publice 70 de exemplare din volumul "Marci vizionare" al lui Rene Luchinger. "Marci vizionare" este o carte nou lansata in domeniul comunicarii. Creata la initiativa Ogilvy Public Relations Zurich si deja tradusa in toate limbile de circulatie internationala, cartea a fost lansata si in Romania prin editura Balkanski. Prin 12 exemplificari ale unor marci internationale, cartea ilustreaza succesul logo-ului unei marci atat prin design-ul sau, cat si prin amprenta initiala a unor personalitati energice, vizionare. Cartea contine si istoria uneia dintre cele mai importante marci romanesti, Dacia, care a si finantat editarea cartii in Romania.