"Ursus Breweries are ambitia de a se autodepasi, ambitia de a explora frontiera moderna a marketingului. Marketingul digital nu constituie o exceptie. Intentionam sa demaram o transformare sistematica a capacitatilor noastre de a interactiona, de a comunica si de a aborda consumatorii in mediul digital. Suntem bucurosi ca vom fi insotiti in aceasta calatorie de catre doi parteneri locali, cu care suntem entuziasmati sa lucram", spune Grant McKenzie.
Cele doua agentii selectate au in portofoliu companii multinationale care opereaza in domenii diverse, de la industria de telecomunicatii la domeniul bancar si vor prelua gestionarea campaniilor online ale Ursus Breweries incepand cu luna aprilie.
GreenPixel este una dintre cele mai vechi agentii interactive din Romania, specializata in strategie si solutii de marketing pentru mediul digital. In cei peste 10 ani de activitate agentia a realizat proiecte pentru clientii sai precum solutii de comunicare, business, engagement si loializare online.
Kubis este o agentie de marketing online, activa pe piata din Romania din iunie 2008, cu o prezenta globala si avand filiale in SUA, America de Sud.
Ursus Breweries are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Redd’s, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: