In urma pitch-ului care a implicat agentii de publicitate din Romania si din strainatate, Wunderman si-a prelungit contractul cu Philip Morris pentru urmatorii doi ani.

Parteneriatul dintre Wunderman si Philip Morris a inceput in decembrie 2007, odata cu debutul agentiei pe piata din Romania. Initial, agentiei i-au revenit anumite activitati pe partea de BTL pentru brandurile Parliament, VSS, Marlboro si L&M, insa treptat si-a marit portofoliul prin acumularea de noi competente.

“Brief-ul a fost o provocare pentru noi. In perioada pregatitoare, echipa Wunderman si-a dedicat acestui proiect cei mai buni oameni. In speranta unei colaborari pe termen lung, ne-am dorit sa aducem in fata conducerii Philip Morris o abordare proaspata, activa, dinamica si inovatoare”, declara Alexandra Popa, Account Director Wunderman Romania.

Luna aceasta, Wunderman si-a extins echipa care se va ocupa de clientul Philip Morris.

Echipa Wunderman care a contribuit la castigarea pitch-ului este compusa din: Joaquin Bonilla (Executive Creative Director), Ileana Badiu (Managing Partner), Tereza Munteanu (Managing Partner), Alexandra Popa (Account Director), Zoran Vuxanovici (Interactive Manager), Andrei Bunciu (Art Director), Ana Bitu (Copywriter), Robert Soparlache (Art Director), Roxana Dubina (Account Manager).

Wunderman este o agentie care ofera servicii precum: event marketing, consumer promotion, trade marketing si dezvoltare POSM, direct marketing, PR, interactive & New Media, digital thinking. Ileana Badiu, Tereza Munteanu si Joaquin Bonilla ocupa pozitia de Managing Partners Wunderman din luna decembrie 2007, cand divizia Wunderman a grupului Y&R Brands a devenit activa pe piata din Romania.