Veniturile companiei au crescut cu 6%, de la 2,75 miliarde dolari la 2,92 miliarde dolari. Analistii estimau un profit de 50 centi per actiunie la venituri de 2,74 miliarde dolari.
Omnicom a beneficiat de vanzari puternice din Statele Unite, Africa si Orientul Mijlociu. Europa inca este o zona care se confrunta cu instabilitati, a anunta compania.
In timp ce executivii au declarat ca adjustarea veniturilor a fost ajutata de usoara comparare cu cea de anul trecut cand cheltuielile din publicitate si marketing au fost in scadere, operatiunile au fost in crestere. Marketingul pentru sport si relatiile publice a revenit la cotele anterioare.
"Mediul general de business continua sa se stabilizeze si sa se imbunatateasca, iar daca ne uitam la diferite regiuni suntem optimisti in privinta cresterii", a declarat directorul executiv John Wren.
Din portofoliul Omnicom Group Inc. fac parte: OMD Worldwide si PHD Worldwide - ambele agentii media full-service, dar si diverse companii specializate in marketing research, productie de "branded content" (comunicare prin continut), barter, Out-Of-Home media (OOH), media insert si discount. Retelele Omnicom si companiile sale de specialitate ofera publicitate, media, marketing direct si promotional, servicii de PR si alte servicii comunicationale speciale celor peste 5.000 de clienti din peste 100 de tari.
Omnicom Media Group Romania este o entitate 100% Omnicom Group si are in portofoliul sau: agentia de media “full service” OMD Romania, parte a OMD Worldwide, agentia de media “full service” PHD Romania, parte a PHD Worldwide, FUSE, divizia de "branded content" (comunicare prin continut) si Media Digital, divizia specializata in media digitala.
Pe langa divizia de media, Omnicom Group este prezent in Romania si prin filialele a doua dintre cele mai importante agentii de creatie din lume: DDB Bucharest si TBWA/Merlin Bucharest.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: