Edilul sef s-a intalnit, ieri, cu oficialii IAA (International Advertising Association) Romania si cu asociatiile de arhitecti pentru a stabili o strategie care sa reglementeze publicitatea outdoor din Bucuresti. "Suntem pe punctul de a initia opt studii de design privind mobilierul stradal si amplasamentul publicitatii stradale", a precizat edilul-sef al Capitalei.

Reprezentantul Ordinului Arhitectilor din Romania, Serban Sturdza, a specificat ca sectorul 1 este cel mai grav afectat de mesh-urile de pe cladirile istorice. Videanu nu a stiut sa spuna cate panouri stradale sunt in Capitala. "Apar peste noapte tot felul de panouri". De altfel, nici IAA Romania nu are o statistica exacta a numarului de panouri. Mihai Ghyka, presedintele IAA, a subliniat ca amplasarea haotica a panourilor outdoor din Bucuresti dauneaza atat orasului, din punct de vedere estetic, cat si mesajelor publicitare, care isi pierd din eficienta si impact, din cauza aglomerarii.

Veniturile pietei de publicitate outdoor din Bucuresti se ridica la 18-20 milioane euro pe an, suma din care municipalitatea incaseaza, potrivit primarului general