BCR implineste 15 ani de existenta. De 15 ani principalul sau obiectiv este sa creeze si sa lanseze servicii si produse cat mai diverse, astfel incat sa poata satisface nevoile clientilor sai . A ajuns astfel sa fie cel mai renumit si bine pozitionat brand din tara noastra pe piata financiara autohtona, fapt dovedit de cei peste 5 milioane de clienti care beneficiaza de serviciile bancii.

Leo Burnett a creat, pentru acest moment aniversar, o noua campanie de imagine, campanie prin care a reusit sa sublinieze ideea de diversitate si faptul ca BCR este partenerul care are solutii pentru fiecare dintre noi.

Despre modul de realizare al spotului, Ema Prisca, Senior Copywriter explica: “BCR e cea mai mare banca romaneasca, are clienti din cele mai diverse zone geografice si de interes; pe scurt vorbeste cu aproape toti romanii. Si acest lucru am vrut sa-l aratam, construind o poveste nu departe de realitate despre o zi din viata a doi oameni. Un om de la sat implinit si multumit si un tanar urban, de succes. Ei sunt poli care definesc universul BCR.”

Perioada de desfasurare a campaniei este 2 noiembrie - 31 decembrie si este concretizata printr-un spot TV, campanie de presa si OOH .

Spotul a fost realizat de Multimedia Est si regizat de Babak Goodarzi.

La realizarea proiectului au contribuit din partea Leo Burnett: Ghica Popa - Art Director, Ema Prisca- Senior Copywriter, Laura Leonte -Junior Copywriter, Andreea Boaca- Brand Comm Director Balkans, Marina Smilgelschi - Account Executive, Laura Georgescu - A/V Production Director, Bogdan Petrovici- A/V Manager.

Din partea BCR si-au adus contributia: Georgiana Badea - Head of Advertising Department - Marketing and sales Division; Roxana Ganovici – Deputy Executiv Manager - Directia de Marketing si Vanzari; Daniel Pana – Executiv Manager - Marketing and Sales Division

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului din ultimii 3 ani la festivalul Ad’Or si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.