Printre clientii agentiei se numara A&D Pharma, Romtelecom, Ursus si Colegiul Farmacistilor din Romania. De curand, agentia a castigat licitatia pentru contul de CSR al Petrom, la care a participat impreuna cu GMP Advertising, GMP PR si Webstyler (la gestionarea contului vor participa si agentiile grupului BBDO).

Point Public Affairs este una dintre cele cinci-sase agentii de pe piata din Romania care ofera servicii de lobby si public affairs. Piata pe care activeaza s-a ridicat in 2008 la 30-40 milioane euro, spune Laura Florea. Cifra include suma rulajelor agentiilor specializate pe public affairs, dar si bugetele alocate de corporatii acestui tip de servicii (calculate ca 30-40% din bugetul total de comunicare, care reprezinta in general 0,1% din cifra de afaceri a unei companii).

Citeste si: Top 10 lucruri pe care un manager ar trebui sa le stie despre lobby

Top 10 lucruri pe care un manager trebuie sa le stie despre lobby

Top 10 lucruri pe care un manager trebuie sa le stie despre lobby