Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a cerut urmarirea penala a Realitatea Media, pe care o acuza de evaziune fiscala. Reactia companiei media: este o comanda politica.
ANAF a sesizat Parchetul in urma controalelor la Realitatea Media deoarece “organele fiscale au constatat ca societatea nu a evidentiat, calculat si platit obligatiile fiscale datorate, prejudiciind in acest fel bugetul general consolidat”, ceea ce reprezinta “elemente constitutive ale infractiunii de evaziune fiscala”, se arata intr-un comunicat al ANAF.

Realitatea Media, proprietarul Realitatea TV, a reactionat tot printr-un comunicat de presa, in care acuza ANAF de indeplinirea unor comenzi politice. “In ultimele sase luni, compania Realitatea Media SA este tinta unor presiuni constante din partea actualei puteri politice. Astfel, imediat dupa alegerile prezidentiale de anul trecut, mai exact pe 10 decembrie 2009, Agentia Nationala de Administrare Fiscala a demarat un control general care continua si astazi”, precizeaza compania.

Realitatea Media sustine ca o dovada a comenzii politice primite de ANAF este faptul ca ministrul Elena Udrea preciza intr-o emisiune in direct la Realitatea TV din urma cu trei zile suma exacta pe care Realitatea Media ar datora-o statului roman, intr-o perioada in care controlul ANAF era inca in desfasurare.

“Au existat mai multe scurgeri de informatii si documente care intra sub aceeasi incidenta a secretului fiscal si care au aparut in media apropiata puterii in ultima perioada”, se mai arata in comunicatul Realitatea Media.

Inspectia fiscala a ANAF la Realitatea Media a inceput in septembrie 2009 ca urmare a solicitarii companiei de rambursare a taxei pe valoare adaugata pe luna iunie, potrivit institutiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri