Conceptul revistei este acela de a transmite emotii si stari pozitive, nu doar informatii, explica pentru Wall-Street Irina Manolache, redactor-sef Sensa.

“Sensa a fost lansata in acest moment pe piata pentru ca este o revista menita sa te relaxeze cu ajutorul unei lecturi placute. Intr-un moment tensionat, agresiv chiar, in timpuri in care viata este cel putin dificila, e nevoie de ceva care sa te relaxeze. O lectura placuta pentru concediu (iata si explicatia pentru care a fost lansata vara), dar si una menita sa iti dea incredere in tine, in fortele proprii, in ceea ce reprezinti tu ca persoana. Si de asta este nevoie mai mult decat oricand”, spune Manolache.

Revista va aparea pe 29 iunie, cu o frecventa trimestriala, un tiraj de 20.000 de exemplare, distributie nationala si un pret de 9,9 lei. Sensa este o licenta Adria Media Zagreb, care a fost lansata in Croatia in 2007, ulterior aparand in Germania si Serbia.

Este al treilea proiect nou realizat de Sanoma Hearst in acest an, dupa preluarea Auto Motor si Sport in februarie si lansarea revistei Miresici in luna mai. Pana la sfarsitul anului Sanoma Hearst are in plan si proiecte noi dar si schimbari ale revistelor si website-urilor actuale, mentioneaza Lucian Ionita, publisher.

Sanoma Hearst este cel mai mare publisher de reviste din Romania si editeaza titluri precum Cosmopolitan, Femeia, Marie Claire, Harper’s Bazaar, National Geographic, Esquire, FHM, Auto Motor si Sport.