La inceputul lui 2009, BrandTailors a crescut salariile tuturor angajatilor, dupa care a investit aproximativ 120.000 euro in lansarea diviziei de branding digital - Community BrandTailors. Astfel, la sfarsitul anului trecut, bugetul de salarii a inregistrat o crestere de 38% fata de nivelul din 2008.

“In ciuda premiselor economice nefavorabile, am decis cresterea bugetului salarial din dorinta de a motiva in continuare echipa pe care o conduc astfel incat sa functioneze la un grad de capacitate peste cel inregistrat in anii trecuti.”, a declarat Beatrice Danis (foto), managing partner BrandTailors.

Anul trecut, compania a realizat 25 de proiecte, generate atat de clienti “traditionali” cat si de clienti intrati in portofoliul BrandTailors in 2009. Printre companiile pentru care BrandTailors a realizat programe de branding se numara Albalact, Azuga Waters, Lactalis, Libarom Agri si Randler.

In 2008, compania BrandTailors detinea o cota de piata de aproximativ 19%, care a crescut in 2009, potrivit estimarilor, cu doua-trei procente.
Pentru anul acesta, Danis estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de 15%, in lei. “In momentul de fata avem in derulare peste 20 de programe de branding, 3 dintre acestea fiind castigate in cadrul unor licitatii de anvergura in luna mai. Ce ma bucura cel mai tare este faptul ca anul acesta am castigat 5 proiecte de creare de brand pentru 4 companii nou intrate in portofoliul BrandTailors. Iar anul este abia la jumatate”, a adaugat ea.