Agentia 141 Worldwide/Romania se relanseaza in cadrul Ogilvy Group, confirmand astfel evolutia sa dintr-o agentie traditionala de BTL intr-o noua companie de servicii de marketing integrate. Urmand relansarea globala a brand-ului 141, si in Romania relansarea reprezinta o noua pozitionare, o noua identitate vizuala si o noua abordare, construita in jurul conceptului ?behavior transformation?.

Spre deosebire de agentiile de BTL tipice, 141 construieste branduri - prin moduri proprii de a aborda comunicarea. Acestea se bazeaza pe profunda intelegere a patru elemente si a relatiilor dintre ele: brandul, consumatorul, consumatorul in calitatea sa de cumparator, canalul de cumparare si modul in care acesta poate influenta cumparatorul.

Consumatorii moderni sunt din ce in ce mai greu de atins prin mesajele publicitare si prin mediile traditionale. Exista discrepante majore intre ceea ce spun oamenii si ceea ce fac de fapt, pentru ca au prea multe optiuni si nu stiu ce sa aleaga. De obicei, deciziile sunt amanate pana in ultimul moment, sau pana cand intervine o influenta externa decisiva. 141 Worldwide creeaza exact aceste influente si interventii, genereaza experiente relevante in interactiunea cu marca si astfel produce ?schimbarea comportamentala? (?behavior transformation?), declara Richard Church, Presedinte 141 Worldwide Europa, Africa si Orientul Mijlociu.

141 Worldwide a dezvoltat noi instrumente si procese in jurul platformei de ?Schimbare comportamentala? (Behavior Transformation?), care, pornind de la comportamentul brand-ului, al consumatorului, analizeaza influentele diferitelor puncte de contact cu brand-ul, si au ca rezultat crearea unei interactiuni unice si puternice intre brand si consumator.

Citeste si:

Abordarea 141 este relevanta in modul cel mai evident in cazul unor categorii in care mediile traditionale nu mai joaca un rol important (de exemplu tutun sau alcool, categorii in care 141 este de multa vreme un jucator cheie), si are o maxima utilitate pentru toate acele branduri care inteleg ca trebuie sa ofere consumatorului o experienta totala, in acord cu conceptul marcii, atunci cand si acolo unde se ia decizia de cumparare. Astfel se genereaza o puternica diferentiere a acelui brand fata de competitie, ce se reflecta in vanzari si in perceptia brand-ului in acelasi timp.

Noua pozitionare si instrumentele specifice retelei vor transforma 141 Worldwide/Romania intr-unul din liderii schimbarii in comunicarea din Romania, o tara aflata inca in cautarea unor modele de eficienta in creativitate. ?Ne propunem sa dezvoltam comunicarea non-media (prin specializari cum sunt retail marketing, in-store communication, event si field marketing, promotional marketing) la un nou nivel de calitate si eficienta, si sa generam experiente de brand memorabile, prin mijloace vizuale si non-vizuale. Avem deja experienta celor aproape noua ani de activitate pe piata din Romania, si evoluam in continuare prin crearea unei structuri organizationale noi, cu competente specializate, prin echipe ca Trade & Retail Marketing, sau echipa creativa, in componenta careia intra de acum de exemplu arhitecti, designeri de retail, in plus fata de echipele clasice de art directori si copywriteri,? declara Cristofor Iosub, Deputy Managing Director 141 Worldwide/Romania.

Reteaua 141 Worldwide a fost creata in 1992, face parte din grupul de comunicare WPP, opereaza acum in cadrul Ogilvy Group, si are subsidiare in peste 36 de tari din intreaga lume.

141 Worldwide Romania este una dintre primele agentii de BTL din Romania. A fost infiintata in 1997 si la inceputul acestui an a fost integrata sub umbrela Ogilvy Group Romania, ca urmare a deciziei WPP de a-si consolida afacerile in tara noastra.