Grupul Leo Burnett a lansat pe piata locala agentia specializata in shopper marketing si brand activation Arc.

Arc va oferi solutii de brand activation, de la strategie, creatie, dezvoltare si implementare pentru campanii de shopper, pana la media&digital shopper experience. “Vom raspunde nevoilor unei piete din ce in ce mai complexe, care cere mesaje tot mai specifice, mai relevante, mai utile pentru decizia de achizitie”, a declarat Stefan Iordache (foto), CEO Leo Burnett Group.

Noua agentie va fi condusa de Liviu Toader, secondat de Codrina Ciubotaru, in calitate de client service director. “Shopper-ul de astazi este diferit de shopper-ul de ieri. Este un individ sofisticat, cu posibilitati virtual nelimitate de informare si alegere. El nu este singur, ci face parte dintr-o comunitate, in care dialogul dintre membri este mai facil ca oricand, datorita tehnologiei. Daca in trecut consumatorul devenea shopper doar in momentul in care pasea in magazin, iar o simpla prezenta la raft a unui produs ii asigura acestuia succesul, astazi delimitarea dintre consumator si shopper devine din ce in ce mai neclara. Tehnologia tot mai accesibila si mai performanta ii permite consumatorului o transformare instantanee in shopper: el se poate informa si poate cumpara oricand, orice si de oriunde”, a declarat Liviu Toader.

Arc Worldwide numara in prezent 32 de birouri la nivel international.

Citeste si:
Ce intentionau si ce au cumparat romanii de Black Friday
Starcom: Black Friday pierde...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri