Cel mai important festival european de publicitate rasplateste creativitatea Agentiei Anului din Europa Centrala si de Est cu nu mai putin de 4 premii. Un Silver Epica pentru campania Eukanuba si 3 Bronze Epica pentru spoturile TV "Batman" pentru Teletech si "Academia Barbatilor" pentru Tabu si pentru seria de printuri Antipa, "Cainele" si "Papusile", intr-o competitie in care 625 de agentii europene au inscris aproape 5000 de lucrari.

"Ma bucur sa vad ca premiantii Ad'Or din 2004 si 2005 sunt recunoscuti si la nivel european. A castiga premii Epica pentru doua din printurile Campaniei Anului din 2004 si pentru Spotul Anului din 2005 dovedeste inca o data, daca mai era nevoie, ca avem un festival local puternic si relevant. Dublarea numarului de premii romanesti obtinute in 2005 arata clar ca drumul pe care conducem publicitatea romaneasca este unul ascendent si apreciat la nivel international. Echilibrul dovedit din nou in a obtine premii atat pe print cat si pe TV imi da certitudinea ca am dezvoltat o agentie puternica, unde norocul sau intamplarea nu prea mai au ce cauta." a declarat Bogdan Naumovici, director de creatie regional pentru Europa Centrala si de Est al retelei Leo Burnett.

Cu cele 4 premii Epica, Leo Burnett Romania incheie cel mai bun an din existenta sa. Un an in care a reusit sa castige cele mai multe premii Effie si sa ajunga in finala Euro Effie, in care a obtinut pentru a treia oara consecutiv titlul de Agentie a Anului in Romania si in care a realizat cea mai mare performanta de pana acum a publicitatii romanesti: titlul de Agentie a Anului pentru Europa Centrala si de Est.
"Nu stiu ce sa mai spun. Pentru noi fiecare an din ultimii 5 a fost cel mai bun de pana atunci. Probabil ca vom continua sa crestem, atat ca si business, cat si ca performante. Mai e loc destul. Important este sa ne facem treaba din ce in ce mai bine in fiecare an si iata ca pana acum ne-a iesit. Avem ganduri mari pentru urmatorii 5 ani", a incheiat Bogdan Naumovici.