Prima editie a scolii de publicitate Leo Academy, lansata ca initiativa a Leo Burnett Romania, s-a incheiat prin acordarea diplomelor primei generatii de absolventi. Creata pentru a-i ajuta si descoperi pe cei mai talentati reprezentanti ai noului val de oameni de publicitate, Leo Academy a constat intr-o serie de cursuri intensive, ce au acoperit ca tematica toate domeniile esentiale in activitatea unei agentii de publicitate: marketing, strategie, creatie, productie audio-video, media planning, direct marketing etc. si o serie de workshop-uri in care cursantii au avut posibilitatea sa aplice notiunile acumulate de-a lungul zilelor de curs.

Dintre cei 27 de cursanti ai primei editii (7-25 noiembrie), veniti din toate colturile tarii, nu mai putin de 12 au fost invitati la discutii preliminare in vederea intrarii acestora in cadrul echipei Leo Burnett. Acestia sunt: Adina Istrate, Anca Mihalache, Andreea Nastase, Armand Dragu, Bianca Naumovici, Celia Draganoaia, Dan Sendroiu, Denisa Armasu, Ioana Gheorghita, Mihai Costache, Oana Gheorghe si Simona Copil.

Trecand de testul preliminar de selectie, toti cei 27 de cursanti s-au remarcat prin pasiunea pentru publicitate, dorinta de a lucra in domeniu, de a invata si de a crea, spiritul de echipa si mentalitatea de invingator, calitati esentiale ale oricarui profesionist in comunicare. Toate aceste calitati reies si din impresiile lor despre Leo Academy:

„Cele mai extraordinare trei saptamani de „scoala”, din aproape ... sa calculez ... 19 ani (nouasprezece!). O dovada in plus ca nu cantitatea, ci calitatatea conteaza!” Claudia Iavorenciuc, absolvent Leo Academy

„Atunci cand vezi ca cea mai linistita, mai cuminte si mai cu bun simt dintre participanti (nn. Celia Draganoaia) vine in final cu cea mai originala, mai curajoasa si mai frumoasa idee creativa, intelegi ca lumea in care traiesti chiar e, totusi, asa cum trebuie sa fie. Asta e povestea si cu Leo Academy: a fost exact ceea ce trebuia sa fie” Dan Sendroiu, absolvent Leo Academy

Datorita succesului inregistrat de prima editie, Leo Academy va continua si in anii urmatori: „Este posibil ca la urmatoarele editii sa diversificam si sa aprofundam temele de curs, sa completam lista de traineri cu invitati din reteaua Leo Burnett si cu invitati speciali de la companiile cu care colaboram. Faptul ca prima editie a fost un real succes, ne face sa credem ca proiectul Leo Academy a fost de bun augur si ca tinerii pasionati au nevoie de astfel de initiative. Din acest motiv, luam in calcul si varianta de a avea doua editii Leo Academy in fiecare an”, a declarat Stefan Iordache, Managing Partner, Leo Burnett.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Detinatoare a titlului de Agentie a Anului in Romania, in ultimii trei ani si de Agentie a Anului in Europa Centrala si de Est in 2005, Leo Burnett este si prima agentie romaneasca finalista la festivalul de la Cannes