Liliana Serban, 31 de ani, este noul PR Director de la Graffiti BBDO.
Liliana are o experienta de peste 7 ani in domeniul comunicarii, consultanta fiind o arie in care s-a specializat nu doar in Romania, ci si in cadrul proiectelor desfasurate in Statele Unite ale Americii, Brazilia si Tailanda.

Absolventa a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, specializarea relatii publice, ea detine o diploma de masterat in jurnalism si PR de la Ohio University, USA si un MBA in marketing in cadrul aceleiasi universitati americane. In perioada 1997-2002, Liliana Serban a coordonat activitatile de relatii publice in cadrul Tempo Advertising, a lucrat in Departamentului de Presa si Imagine al Camerei Deputatilor si a fost coordinator PR la Fundatia Pro si Fundatia Start Media.

Preluarea conducerii Departamentului de relatii publice al Graffiti BBDO de catre Liliana Serban se petrece intr-un moment important pentru Grupul BBDO Romania si constituie un prim pas dintr-un proces mai amplu de dezvoltare si consolidare a acestui departament. Acest plan de dezvoltare pe termen lung vine ca o continuare fireasca a evolutiei departamentului in ultimii trei ani, pe parcursul carora portofoliul de clienti de PR a crescut iar valoarea serviciilor oferite clientilor a fost confirmata in cadrul competitiilor industriei de profil.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri