Piata totala a cinematografelor din Romania ar putea atinge anul acesta valoarea de 150 milioane lei, estimeaza Raluca Moroianu, director de marketing al diviziei de distributie din cadrul MediaPro Entertainment.
In 2009, incasarile totale ale cinematografelor (gross box office) au fost de circa 87 milioane lei, potrivit datelor Centrului National al Cinematografiei. La acestea se adauga circa 8 milioane lei - suma investita de companii in publicitatea la cinema. Principalii advertiseri in cinematografe sunt Coca Cola, Unilever, Nestle, Michelin, Deichman si Adidas.

Cititi in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising: Cum reusesc Inception, Twilight si canicula sa aduca romanii in cinematografe

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri