Coca-Cola, Vodafone si Starbucks domina topul celor mai apreciate branduri pe Facebook. Dintre acestea, Coca-Cola si Starbucks nu detin pagini dedicate utilizatorilor din Romania.

“Explicatia mea pentru prezenta lor pe aceste locuri vizeaza o data awaraness-ul mare pe care il au pe Facebook (Coca-Cola si Starbucks sunt totusi in numarul 2 si respectiv 1 mondial) si faptul ca, in general, au raspuns sondajului early adopters sau oameni destul de mult conectati la tendintele internationale si bine informati in domeniul social media”, spune Cristian Manafu, consultant Prodigy.

Citeste si:

Clasamentul este completat, in ordine, de H&M, Carturesti, Nokia, Samsung, Mashable, Zara, Adidas si Dove.

64% dintre respondenti au declarat ca au devenit fani ai unor branduri pe Facebook. 24% au infirmat, iar 12% sustin ca nu isi mai amintesc.

Studiul, parte din RoFacebook Survey, a fost realizat la inceputul lunii iulie, pe baza a 574 de raspunsuri.